به فروشگاه اینترنتی به خرید خوش آمدید                                                                                                      ارسال رایگان برای خرید های بالای چهارصد هزار تومان                                         

پرسش های متداول

بازدید کننده گرامی

شما می توانید در این بخش سوالهای متداول مربوط به سایت را همراه با پاسخهای آنها مطالعه نمایید. در صورتی که سوال مورد نظر در فهرست زیر نباشد، ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما در قسمت تماس با ما هستیم.

1 - آیا فروشگاه به خرید قابل اعتماد است؟
فروشگاه به خرید خود را موظف به ارسال سریع و بی عیب و نقص اجناس انتخابی مشتریان می داند و دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز میباشد
 
2 - برای خرید از سایت حتما باید ثبت نام کنم؟
خیر، با توجه به سیاست خرید آسان در فروشگاه اینترنتی به خرید شما حتی با تــماس تـــلفنی می توانید کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.
ولی با توجه به مزایای زیادی که ثبت نام در سایت برای مشتریان ما دارد از جمله سهولت در خرید و آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات بازار و حراجی ها در رابطه با محصولات آینده، پیشنهاد ما ثبت نام  در سایت می باشد.(کمتر از 2 دقیقه زمان شما را میگیرد)
 
3 -چگونه از سایت خرید کنم؟
به طور خلاصه ابتدا باید ثبت نام کنید بعد اجناس مورد نظر را به سبد خریدتان اضافه نمایید سپس از طریق پرداخت نهائی و ثبت اطلاعات اولیه ، سفارش شما برای ما ارسال میگردد.و باتوجه به نحوه پرداخت انتخابی شما که بصورت:
 
1-پرداخت کارت به کارت
2-پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
 
4-کمترین مقدار خرید از هر جنس چقدر است ؟ 
حداقل مقدار خرید از هر جنس یــک عدد میباشد ، که با توجه به نوع محصول متفاوت میباشد.که در مشخصات هر محصول قید شده است.
فقط توجه داشته باشید که برای خرید های بالای 80 هزار تومان ارسال از طریق پیک یا پست  ارسال صورت می پذیرد.

5-مبلغ سفارش را چگونه پرداخت کنم؟
 
الف-پرداخت کارت به کارت: واریز به حساب یا انتقال بصورت کارت به کارت کردن از طریق کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که شماره حسابها در قسمت شماره حساب بانکی قید شده است.
ب-پرداخت از طریق درگاه اینترنتی: پرداخت آنلاین با تمامی کارت های بانکی از درگاه بانک ملت (سریع ، ایــمن و بدون کارمزد) -  راهنمای پرداخت آنلاین 
فروشگاه اینترنتی به خرید به شبکه شتاب متصل است و تمامی کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب(ملت، ملی، صادرات، رفاه، سپه، پارسیان، تجارت، مسکن، سامان، اقتصادنوین، پاسارگاد، کشاورزی، توسعه صادرات،آینده و...)  را می پذیرد. 
 
6 - نحوه  ارسال اجناس به شهرستانها چگونه است؟
پس از ثبت سفارش و هماهنگی های تلفنی  ، اجناس مورد نظر شما از طریق باربری ها ارسال ، و در باربری شهر مقصد تحویل شما میگردد. یا از طریق باربری های درب به درب (مانند:تیپاکس،TPG،کالا رسان،چاپار) به منزل یا محل کار یا انبار شما تحویل داده می شود.
 
7 - هزینه ارسال به شهرستان ها(خرید عمده) اجناس چقدر است؟
ارسال از طریق باربری ها : طبق تعرفه ، مسافت و مقدار اجناس درخواستی ، که (هر گونی25 کیلویی)حداکثر بیش از 60.000 تا 150.000 تومان نـمی شود ، به عهده خریدار است.
ارسال از طریق شرکتهای باربری درب به درب (مانند: تیپاکس ، کالارسان) : هزینه ارسال  طبق تعرفه شرکتها و حجم بار  است.
 
8 - چه مدت طول می کشد که اجناس سفارش شده به دستم برسد؟
این مدت زمان با توجه به نوع اجناس و موجودی انبار و فاصله شهرها معمولا از دو روز کاری تا شش روز پس از ثبت و تکمیل سفارش طول می کشد.
 
9-   کیفیت و خدمات پس از فروش اجناس چگونه است؟
فروشگاه اینترنتی به خرید تمامی محصولات را از میان بهترین برند ها و برند های شناخته شده انتخاب و عرضه می کند.لطفا در خرید و انتخاب خود دقت نمایید.
تمامی اجناس داخل سایت به خرید بجز محصولات بهداشتی مانند حوله و آرایشی بهداشتی تا 48 ساعت ( 2 روز ) از زمان تحویل کالا، دارای گارانتی مرجوعی می باشد(در صورت خرابی) و در صورتی که کالا معیوب باشد در صورت موجود بودن آنرا تعویض می نماییم و در غیر اینصورت به صلاحدید مشتری یا کالای دیگر را جایگزین و یا وجه آن به حساب سفارش دهنده عودت می دهیم. 
در صورت دریافت کالای ارسالی ،چنانچه کالا دارای خرابی یا زدگی باشد(بسته به نوع کالا) خریدار کالا را به همان نحو تحویل شده به فروشگاه برگردانده و با بررسی ایراد و در صورت تایید خرابی کالا،کالای جایگزین ارسال یا مبلغ آن به حساب خریدار عودت می گردد. (لازم به ذکر است هزینه های عودت کالا بر عهده مشتری میباشد.)
10-آیا لازم است پس از ثبت سفارش تماس بگیرم و اطلاع بدهم؟
بله میتوانید جهت ارسال سریع تر سفارشات خود با تلفن های درج شده در سایت تماس گرفته تا هماهنگی های لازم بعمل آید.
 
11-از لحاظ قیمت، چه مزیتی در "فروشگاه به خرید" وجود دارد؟
با توجه به سیاست عرضه مستقیم کالا و حذف واسطه ها ،تمامی محصولات را سعی کرده ایم بصورت مستقیم و دست اول و با بهترین قیمت بازار عرضه کنیم و پایین بودن قیمتها تضمین می گردد.(مقایسه قیمت ها در فروشگاه های فیزیکی یا اینترنتی)

12- آیا میتوان بصورت حضوری از "به خرید" خرید کرد؟
بله، به آدرسی که در قسمت تماس با ما هست رجوع نمایید.همچنین فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیک نیز میباشد.

13- اجناس جدید را چگونه میتوان دید؟
در بالای صفحه میتوانید جدید ترین محصولات را به ترتیب نمایش مشاهده نمائید.


14- آیا قیمت های درج شده در هر محصول به روز میباشند؟
بــله ، سعی شده است که تمامی قیمتهای درج شده اجناس در وب سایت به روز باشد.ولی گاهی به علت نوسانات ارز و موارد اینچنین چنانچه قیمت های داخل سایت با قیمت روز آن مغایرت داشته باشد فروشگاه حق کنسلی را برای خود دارد و درصورت واریز وجه ،فروشگاه موظف به عودت وجه پرداختی مشتری طی 72 ساعت است.
 
15-شرایط کالاهای دارای گارانتی به چه صورت است؟
در صورت معیوب یا ناقص بودن و عدم کارایی کالای ارسالی خریدار باید با شرکت گارانتی کننده تماس بگیرد و فروشگاه اینترنتی به خرید هیچ گونه مسئولیتی ندارد. 
مرورگر شما بسیار قدیمی است!
جهت مشاهده این وب سایت به صورت صحیح، بروزرسانی مرورگرتان ضروری خواهد بود. بروزرسانی مرورگر
×